Ontvangt u ondersteuning vanuit de Wmo of het wijkteam en bent u ontevreden? Dan kunt u een klacht indienen bij de zorgaanbieder. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze klachtencoördinator.
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent. Speciaal voor het sociaal domein heeft de Gemeente Ridderkerk een klachtenregeling. Hieronder valt bijvoorbeeld ondersteuning vanuit de Wmo en vanuit het wijkteam (jeugdwet). Ontvangt u een uitkering of krijgt u hulp bij uw inkomen of begeleiding naar werk? Dan kunt u direct bij de gemeente terecht met uw klachten.
Wanneer u twijfelt over het indienen van een klacht of wanneer u een vervelende gebeurtenis met de zorgaanbieder wilt bespreken, neem dan contact op met klachtencoördinator Petra de Ruiter.
Meer informatie over het indienen van een klacht vindt u op onze website. U kunt ook een brief sturen naar Gemeente Ridderkerk, t.a.v. Petra de Ruiter, Koningsplein 1, 2981 EA Ridderkerk.
Uw feedback is belangrijk en helpt ons onze dienstverlening te verbeteren. Uw mening telt!
Bel (0180) 451 305 of mail naar [email protected] wanneer u contact wilt met klachtencoördinator Petra de Ruiter. Via ridderkerk.nl/klachtsociaaldomein kunt u uw klacht digitaal indienen.
Door: Gemeente Ridderkerk